مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

پيروزي شيرين ايران در برابر کره جنوبي در ديدارهاي مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل و راهيابي کشورمان به جام جهاني، در رسانه‌هاي بين المللي بازتاب گسترده اي داشت.
ميشل آليو ماري وزير دفاع سابق فرانسه از چراغ سبز روسيه براي پاسخ مستقيم سوريه به تجاوز احتمالي رژيم صهيونيستي خبر داد.
فرانسوا اولاند رييس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه در حاشیه نشست گروه هشت بر نقش ایران در حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد و حضور رئیس جمهور منتخب ایران را در اين کنفرانس سازنده خواند.
همزمان با استقبال گسترده رئيس رژيم صهيونيستي از اقدام آمريکا در فرستادن سلاح براي تروريستها در سوريه، پايگاه اينترنتي دبکا وابسته به سازمانهاي اطلاعاتي اين رژيم فاش کرد ناتو و برخي کشورهاي غربي و در صدر آنها انگليس از طريق يک پل هوايي، کار انتقال سلاح براي گروههاي مسلح را در سوريه آغاز کرده اند.
شيخ يونس الرماح رئيس فراکسيون "عراق متحد" مجلس عراق در انفجار انتحاري در منطقه الحضر در استان موصل کشته شد.
"موشه یعلون" وزیر جنگ رژيم اسرائیل در دیدار با وزیران دفاع و خارجه فرانسه، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شد.
گروهی از وکلای فعال در زمینه حقوق مدنی در امریکا، قصد دارند از اداره پلیس نیویورک به خاطر جاسوسی از مسلمانان، در دادگاه شکایت کنند.
فرانسوا اولاند رييس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه در حاشیه نشست گروه هشت بر نقش ایران در حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد و حضور رئیس جمهور منتخب ایران را در اين کنفرانس سازنده خواند.
"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي روز گذشته در ادامه لفاظي‌هاي خود پيرامون برنامه هسته‌اي کشورمان مدعي شد که تمامي فعاليت هسته‌اي مرتبط با غني سازي اورانيوم از سوي کشورمان مي‌بايستي متوقف شود!
خبرگزاري "فرانسه" به نقل از يکي از مقامات رسمي دولت آمريکا اعلام کرده که "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا امروز (چهارشنبه) خبر کاهش کلاهک هسته اي آمريکا و روسيه در زرداخانه هاي اتمي آن دو کشور را اعلام خواهد کرد.
رئيس جمهور ترکيه ديروز بار ديگر خواستار پايان اعتراضات و ناآرامي ها در اين کشور شد.
باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا از تلاش اين كشور براي پايان دادن به خشونت ها در افغانستان خبر داد.
دادگاه عالي انگليس امروز در حكمي راي به لغو تحريم هاي وضع شده بردولت اين كشور بر بانك ملت داد.
"آلن اير" سخنگوي فارسي ‌زبان وزارت خارجه آمريکا در گفتگو با دويچه وله مواضع خود را در خصوص تحريمها، انتخابات و رئيس جمهور منتخب ملت ايران ... بيان کرد.
"بيل ايرس" تئوريسين و تحليلگر آمريكايي كه دوستي ديرينه اي با باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا دارد، اقدامات جنگ طلبانه وي را مورد نكوهش قرار داد.
جان بولتون ، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در سخنانی مدعي شد : روحانی در دوران مذاکرات هسته ای خود با کشورهای غربی ، آنها را تحقير کرد و به تمسخر گرفت .
ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه بر اتخاذ تدابير لازم براي حفاظت از سامانه بازدارندگي استراتژيك در جهان تاكيد كرد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار